Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

κάθε κατεργάρης.. στη σέλα του!

..μα πόσο καιρό έχουμε να γράψουμε??
Η αλήθεια είναι οτι είχαμε μουδιάσει λίγο με την εξαφάνιση της Γαζελίτσας και όλο αυτό έβαλε φρένο στη χαρά μας. Ξαφνικά είμασταν 2 μανίτσες (η μια πολύ λυπημένη) με 1 ποδήλατο κ οι βόλτες είχαν άλλη γεύση.
Τώρα όλα έχουν διορθωθεί, τη Γαζέλα αντικατέστησε επάξια η Σπανιόλα, πέρασε και το καλοκαιράκι και είμαστε έτοιμες για νέες, ευχάριστες -το τονίζω- περιπέτειες!

Μία απο αυτές τις περιπέτειες πλησιάζει... επικίνδυνα!
Η Τρίπλα (μαζί με μένα) πρόκειται να λάβει μέρος σε αγώνα στις 25 του μήνα!
Πρόκειται για το schiniathlon - triathlon sprint, όπου θα λάβουμε μέρος ώς ομάδα, ο καλός μου κ εγώ. Το κολύμπι και το τρέξιμο θα τα κάνει εκείνος και το ποδήλατο εγώ.. χαχαχα


Στο Σχίνιαθλο έχουμε πάει μερικές φορές ώς εθελοντές και μας αρέσει πολύ, αλλά είναι η πρώτη φορά που θα λάβουμε μέρος. Βασικά όχι μόνο στο Σχίνιαθλο, σε αγώνα γενικότερα!
Όπως καταλαβαίνετε έχω αγχωθεί λιγάκι γιατι θα με φάνε λάχανο, είναι δεδομένο. Και δεν με πειράζει αυτό, αφού άλλωστε δεν πάμε για την πρωτιά (ίσως μετρώντας ανάποδα, ναι) αλλά για την εμπειρία. Ελπίζω να τερματήσουμε, αυτό μόνο.
Οι αποστάσεις είναι μικρές: 750μέτρα κολύμπι, 20χλμ ποδήλατο και 5χλμ τρέξιμο. 20 χλμ κάνω χαλαρά -για βόλτα. Μόνο η διαδρομή προς τη δουλειά είναι 10χλμ κ άλλα 10 γύρνα. Τρέχοντας όμως.. εδώ αλλάζει...
Έχει πολύ πλάκα πάντως, έχουμε βγάλει όνομα στην ομάδα μας, κάνουμε προπονήσεις, έχουμε στόχο, χρονομετράμε.. χαχα

Ελπίζω να μπορέσω να κοιμηθώ το προηγούμενο βράδυ κ να μην ξαγρυπνήσω από την αγωνία!!
Μανίτσεεεες... κερκίδα!!
χαχαχα

xxx :P

2 σχόλια:

  1. yoohoooo!!! Μέσα! θα βάλουμε και την Εμ. να ετοιμάσει σάντουιτς, να τρώμε εμείς οι βοδάρες όσο εσείς τρέχετε! Συμπαράσταση! :p :) Nαι, ξέρω, είμαι γουρούνα! :DDD
    Καλή επιτυχία στην σούπερ ομάδα! ΥΕΑΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχα θεά!!!!
    σ' ευχαριστούμε πολύ μανίτσα μου!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή